20 februari 2009

Puss-Ron

Igår fick jag första pussen av Ron <3

Idag har han pussats för fulla muggar, har knappt kunnat läsa för jag har hela tiden haft en råtta i ansiktet. Har blivit mycket rått kontakt sista dagarna, har varit hemma och haft feber sen i onsdags. Jag har avverkat fem filmer :D

Nyss låg jag och läste, och oj vad rena mina fötter måste vara! En gospojke på varje fot, putsande och mysande. Jag kommer aldrig mer behöva bada fötterna om de fortsätter såhär. När jag tänker efter skulle jag kunna skaffa ett par råttor till så slipper jag duscha också! Vilken affärsidé, rått-spa. Inget för råttfobiker eller allmänt normalt folk :)

Fast, jag behåller ju helst mina pussgurkor själv!

1 kommentar:

  1. Haha jätte roligt inlägg:P och ja det är nog en ganska bra affärsidé haha men jag förstår att du vill ha kvar dom själv:P

    Hade bra

    Kram Johan/CJ

    SvaraRadera