01 februari 2009

Trött, tröttare, Matilda

Var riktigt, riktigt jobbigt att börja städningen av råttburen idag! När jag väl hade börjar gick det ganska bra men jag är så sjukt trött! Jag har inte vägt killarna, det får bli imorgon eller något, nu har de iallafall ren bur, rena skålar och lite god mat. Jag rörde ihop en röra på keso och cashewnötter, lite fett kanske men de växer ju, och de fick trots allt inget fredagsgodis!

Jag har lite dåligt samvete för att jag inte har aktiverat dem så mycket i helgen, men jag tror de överlever, det blev nog ändå en timma i lördags och idag har de iallafall fått springa lite och agera fotomodeller.


Ron och Rufus kollar intresserat upp på Maja

Nyss var Ron vit, nu är han typ... Siamaes!


Det här är en bild från typ förra helgen, men laddade aldrig över den till datorn då

4 kommentarer:

  1. Är du lite tröt =( De e aldrig roligt hoppas du inte skämmer bort dom för myke man vill ju inte att dom ska bli feta x)


    //Peder

    SvaraRadera
  2. såå himla söta dom är ;p men dom har nog fått mycke motion ändå, så du ska nog inte ha dåligt samvete, dom verkar ju ha det jätte bra som brukar få fredags godis ;P brukar också ge Wilma fredags godis (och några dagar till i veckan hahahhaha):D

    SvaraRadera
  3. Jag avundas dig faktist, jag vill också ha en råtta:P dom är ju så himla söta båda två :D bra skrivet också och väldigt söta bilder:D

    ha de bra

    Kram Johan/CJ

    SvaraRadera
  4. svar: haha tack, jo vi hade väldigt roligt! =)

    SvaraRadera