17 januari 2009

Finingarna!



Fina råttorna mina! Lånade pappas systemkamera och fotade lite, var inte det lättaste jag gjort! Men tyckte bilden på Rufus blev riktigt fin, och Rons mage är ju inte heller så dum :)

Ron hälsar surt att blixten var otäck och han minsann inte tänker bli fotomodell! Rufus däremot tycker kameran var ganska spännande, dock håller han med Ron om att blixten inte alls var att leka med. Men håller jag blixten avstängd blir han gärna fotomodell. Iallafall om han får smaka på kameraväskan.

Jag har två söta kusiner här så nu får råttorna ovanligt mycket uppmärksamhet, de brukar alltid få springa på min säng väldigt mycket men nu är det dessutom nästan alltid någon som vill hålla, klappa eller bara förtjust heja på dem i deras lekar. Ron föredrar att krypa undan och sova medan Rufus tycker det är ganska kul, till en viss gräns!

Kramar från Matilda, Rufus och en sovande Ron


2 kommentarer:

  1. jag tycker att man blir väldigt road av din blogg, finns mkt skojsigt att läsa ;) förstår verkligen inte dom som hade sagt att din blogg var trist, konstiga typer... dessutom så passar både ron och rufus som fotomodeller, blir väldigt söta på foton :D

    SvaraRadera
  2. haha väldigt fina bilder hulda:P väldigt söta råttor:D

    SvaraRadera