13 januari 2009

Suck!

Hej! Sitter hemma och mår dåligt, sov nästan ingenting inatt, mår illa och är skakis. Har sovit ett tag och sen har jag läst medan Ron och Rufus har utforskat min säng och mina öron. Rufus har fått smak för mina fötter och det gör ont som jag vet inte vad när han hugger in på tårna. Som tur är lyssnar han när jag säger AJ och slutade ganska snabbt med att äta upp dem.

De är fortfarande förkylda så det blir nog av att fara till veterinären nu i veckan. Känns inte så kul... I lördags vägde jag dem båda och Ron har ökat 20g på en vecka medan Rufus har ökat 15g. De växer alltså bra!

Något mindre roligt är att någon mogen och trevlig person har kommenterat min blogg på ett ganska trist sätt. Man undrar ju smått varför de bryr sig om att kommentera om de tycker den är så fruktansvärt dålig. Gissar att det är några patetiska varelser och hopaps att de aldrig tittar in hit igen.

Kram Matilda

2 kommentarer:

  1. Ska du till veterinären :S Då träffar du nogg linda-mari du kan ju alltid säga hej från mej om du gör de ^^

    SvaraRadera
  2. akta bara så du inte blir uppäten ;)

    SvaraRadera