02 januari 2009

Kvällsmys

Mina små matvrak<3 Förut var de ju små i maten... Hur mycket kan det förändras på en vecka?

Rufus och jag har en liten kvällsrutin. När jag har lagt mig och flyttat buren nära min säng sticker jag ner handen i buren. Då kommer Rufus och lägger sig i handen, kliar sig lite och börjar tvätta både sig själv och min hand. Ibland kommer Ron och vill vara med lite, han brukar nosa på mig och knuffa lite på Rufus men han föredrar att klättra på gallret och käka. Ruffe är definitivt min gosråtta.

2 kommentarer:

  1. Åh, Matilda du är bara bäst! Vilken bra blogg du skriver! Men, kolla språket, särskilt första meningen i 02 januari. Massa pussar/ Mamma

    SvaraRadera
  2. Hej och Gott Nytt År till dig och dina råttisar! Snacka om att man blir avundsjuk!
    Hoppas förkylningen har gått över! Det kanske bara är så att de är allergiska för Adde?!
    Jag saknar min Majsan väldigt mycket när jag läser din blogg...
    Kan du inte lägga in lite fler bilder på pojkarna så att jag riktigt får se hur de ser ut?
    Pussar och kramar till dig och Rufus och Ron!
    Kicki

    SvaraRadera